Wednesday, November 29, 2006

Shiny Happy People

Δεν θα αναφερθώ καν στο hitακι των 80's των R.E.M, αλλά στις αμυγδαλές μου και την γιατρειά απο τον πόνο, και μια συμβουλή για το τι φάρμακα πρέπει να έχει κανείς στο σπίτι. Μια φορά το χρόνο με πιάνουν οι αμυγδαλές μου, από ήπιο έως κολασμένο φρικτό πόνο. Μολαταύτα ο γιατρός μου, μου συνιστά να μην της βγάλω. Χτες λοιπόν είχε έρθει η ώρα για το 2006 να με τυραννήσουν λίγο. Είπα ok, υποφερτός πόνος. Μετά όμως δυνάμωσε ο πόνος και έψαχνα για λύση, ενώ ταυτόχρονα στέγνωνε ο λαιμός μου από το συνεχές φτύσιμο, και το λίγο πυρετάκι που έκανα. Κατέληξα οτι η λύση είναι μια, Jack Daniel's No7 Tennesse Whiskey. Ο μπάρμπα Τζάκ, πάντοτε αποτελούσε σανίδα σωτηρίας στις δύσκολες μου στιγμές. Και σε συνδυασμό με 2 ασπιρίνες, γίνεσαι περδίκι σε χρόνο dt. Ούτε πυρετός, ούτε πόνος, δηλ. έφυγε μετά το πρώτο κάψιμο του Jack και το αίσθημα του ελαφρά πρησμένου λαιμού. Και για κανα 3ωρο μετά ήμουν Shiny Happy People, αλλά who gives a fuck αφού έγινα καλά.
Συμπέρασμα:
Πάντα να έχετε στο σπίτι σας ασπιρίνες και ένα μπουκάλι Jack. Βέβαια εδώ θα διαφωνήσει μαζί μου ο Dr. Nick από ιατρικής άποψης, και ο RoD γιατί αυτός φτιάχνεται με άλλα happy pills που έχει στο ψυγείο του. Εγώ ένα λεω guys. Its tested!!

3 comments:

dddd said...

Θα το κάνω paper να το δημοσιεύσω μπας και πάω για Νόμπελ!

uncle said...

Μπορώ να το επαναλάβω όποτε θέλεις, για να έχεις και visual documentation.

Stormrider said...

εύγε νέε μου!

ο Ιάκωβος Δανυήλ αποτελεί πάντα το μονοπάτι της σωτηρίας απέναντι στα όποια προβλήματα όσο δύσκολα και να είναι.

χθες ήμουνα σε ένα παρτάκι και τον τίμησα δεόντως...