Tuesday, November 07, 2006

Κύριος, έχετε ώρα?

Μη έχοντας να κάνω κάτι, και έχοντας κόψει 88 τιμολόγια την τελευταία ώρα, σέρφαρα πάλι εδώ και κει, μήπως ανακαλύψω κάτι νέο και χρήσιμο. Αρκετά forums & news sites μετά, εντελώς τυχαία μπήκα σε μια σελίδα μαύρη και άραχνη, με γράμματα τόσοδα, και ούτε που μπήκα στον κόπο να κουράσω τα μάτια μου. Αυτό που έπεσε στην αντίληψη μου ήταν ένα ρολόι που γυρνούσε ανάποδα, και κάνοντας κλικ, βρέθηκα εδώ. Ένα site που ασχολείτε μόνο με το πότε θα πεθάνει κάποιος με το αντίστοιχο merchandising. Απίστευτη σύλληψη από εμπορικής άποψης, μακάβρια δε από όλες τις άλλες. Βάζοντας τα στοιχεία στη μηχανή αναζήτησης, ανακάλυψα ότι μου μένει αρκετός χρόνος ακόμα για να κάνω διάφορες μαλακίτσες (όχι πως θέλω να τις κάνω, αλλά σίγουρα θα προκύψουν). Και όπως βλέπετε θα αργήσω λίγο να "φύγω", οπότε....


4 comments:

rockordie said...

Μου ρίχνεις 15 χρονάκια, απίστευτο.

uncle said...

oi! mate, Έχεις μηχανή...γιαυτό!!

Dead Disney said...

MEGEIES MEGEIes etsi ektimas to kathe deuterolepto tis zwoulas sou!

Stavros Amanatidis said...

Tuesday, October 7, 2059..

Εγώ θα σας θάψω όλους!!
(αυτό και αν είναι μακάβριο, αλλά ταίριαζε στο ύφος! )