Thursday, November 23, 2006

Θεσσαλονίκη: Ώρα Μηδέν

Δεν μπορώ να καταλάβω ο μέσος Θεσσαλονικιός, γιατί όταν πέφτουν 2 στάλες νερό από τον ουρανό να παίρνει το αυτοκίνητο του και να κάνει πουτάνα την κυκλοφορία. Σήμερα έφυγα από το σπίτι στις 07.30 και έφτασα στο γραφείο στις 10.05!! Έλεος πια. Από το Makro ως τα φανάρια της Βούλγαρη έκανα "μόνο" 42 λεπτά και μισό πακέτο τσιγάρα (από όπου και η φωτό).

Δεν το χωράει το μικρό μου μυαλό προφανώς. Προσπαθώ να αντιληφθώ την λογική που κρύβεται πίσω από αυτό το κατασκευασμένο χάος. Δηλ. τις άλλες μέρες όταν όλοι αυτοί πάνε στην δουλειά τους με το αστικό, και στη συνέχεια βρέξει παίρνουν τηλ. στη γυναίκα τους λέγοντας "Αγάπη μου βρέχει, έλα να με πάρεις, γιατί αλλιώς θα βραχώ και το βράδυ δεν θα κάνουμε sex"??? Αλλά μάλλον έτσι θα είναι.

Ισχυρίζομαι δε, πως αν η βροχή ήταν σπέρμα, ένα 80% δεν θα έπαιρνε ούτε το αστικό, αλλά θα έτρεχε ολημερίς στους δρόμους με το στόμα ανοιχτό!!!

4 comments:

rockordie said...

Απίστευτο...αυτό με το σπέρμα είναι η ατάκα της χρονιάς.

zisis said...

Μου θύμησες μια άλλη βροχερή μέρα όταν βρισκόμουν σε ένα σχεδόν άδειο 14 (το αστικό εννοώ) και από το παράθυρο νσ βλέπω να περνάνε από δίπλα 1ζώο/αμάξι, ε... νεάτερνταλ εννοούσα! Πιστεύω ότι θα έρθει μια μέρα όπου θα κατέβουν όλοι στους δρόμους με τα αμάξια και θα μπλοκάρουν όλοι οι δρόμοι και απλά δεν θα κινείται τίποτα για ώρες (φτιάχνω σενάριο τώρα στο μυαλό μου). Τέλος πάντων...

Stavros Amanatidis said...

εγώ συγκινήθηκα από την φωτό..
Η γειτονιά μου!! :'(

vpapanik said...

Ερχονται και τα εργα του μετρό και η υποθαλάσσια θυμίζω...σε λίγο μόνο με τα πόδια φίλε.