Wednesday, November 15, 2006

Mr. Cab Driver....

Δεν έχω μελετήσει ακόμα την περίπτωση γιατί ο κάθε μαλάκας ξυπνά ένα πρωί και λεει: «θέλω να είμαι επαγγελματίας οδηγός», και γίνεται ταξιτζής. Είμαι τόσο παρμένος με την φάρα τους που το μάτι μου γυάλιζε καθώς ήρθα στη δουλειά σήμερα. Μάλλον πρόκειται για συντονισμένη κίνηση εναντίον μου. Δύο φορές κόντεψε να με τρακάρει ένας από αυτούς ως τις 8:37. Έχοντας παρκάρει πια, κατηφορίζω ήσυχος την Ευζώνων για να πάρω το αστικό από Β. Γεωργίου για να κατέβω κέντρο. Στη συμβολή των οδών ένας «commando» tarifman, ανεβαίνει στο πεζούλι και κοντεύει να με πατήσει (κακάκια λέμε, όχι μαλακίες). Έλεος. Πάλι καλά που κάνω τακτικά τις ασκήσεις ηρεμίας μου, και έχω αποβάλλει τις βίαιες τάσεις που είχα, αλλιώς αλίμονο τους. Αυτό το παραλήρημα στα μπλε πρέπει να σταματήσει, γιατί πέρα το ότι ευθύνονται για ένα μεγάλο ποσοστό για την κατάσταση στο κέντρο, έχουν και αυτό το γαμημένο tarif-attitude. Αλλιώς με βλέπω αναγκασμένο να πάρω καμιά χατζάρα (ή τον Χατζάρα τον ίδιο), και όποιον πάρει ο χάρος μετά….

Warning:
Αγαπητοί Ταρίφες, πάρτε το σαν φιλική συμβουλή ή σαν εχθρική ανακοίνωση / προειδοποίηση. Κανα δύο τέτοια ακόμα και θα μου γυρίσουν τα μυαλά τελείως, και θα αρχίσω να τρωω κόσμο.

4 comments:

Stormrider said...

ρε δε θα ξεχάσω μία φορά που ήμουν μέσα σε ένα ταξί, στο οποίο ο ταρίφας είχε εγκατεστημένη τηλεόραση. ήταν πολλά χρόνια πριν και μου έκανε εντύπωση (δεν κυκλοφορούσαν τότε καν lcd οθόνες για pc) την οποία και του εξέφρασα. αυτός, με κοιτάει περίεργα, τρώει ένα στράβωμα, πατάει το κομπί και σβήνει την οθόνη!!!!

Anonymous said...

Άντε μωρέ οι ταρίφες όποτε μπαίνω αρχίζουν τα παράπονα για την δύσκολη δουλειά που κάνουν και το πόσο λίγα βγάζουν...όμως δεν είδα ποτέ κανέναν να τα παρατάει.

Stormrider said...

καλά, εγώ δεν είδα ούτε ταρίφα φτωχό αλλά αυτό είναι άλλη ιστορία!!!

το ότι είναι τέτοια η δουλειά τους που τους δίνει το βήμα να μιλάνε σε πολύ κόσμο και να του πρίζουν τα @@ για τα προβλήματα τους δεν σημαίνει ότι λένε αλήθεια κι όλας.

uncle said...

και αυτή η σειρά προτεραιότητας στις πιάτσες...έλεος.
Δηλ. πας στον 4ο στη σειρά και του λές πάμε, και σου λέει "ρώτα τους απο μπροστά, έχουν σειρά, και αν συμφωνήσουν οκ". Δε κατάλαβα.
Θέλω να παω με τον 4ο ρε αδερφέ. Ο πρώτος έχει χτυπημένο αμάξι, ο δεύτερος φαίνεται τζάνκις, ο τρίτος έχει μια χαρακιά κατω απο το μάτι.
Τι διάολο είναι αυτή η φάρα!?!