Saturday, December 22, 2007

I hate X-mas (Even this Year)

Για άλλη μια χρονιά έφτασε η πιο γελοία γιορτή του χρόνου, όπως είχα πει και παλιότερα αλλά πέρασε κάπως απαρατήρητο "The Greatest Joke ever" celebration day.Γιατί μισώ αυτή την περίοδο? Για αυτό:

- Όπως πάντα δουλεύω και δεν μπορώ να πάρω άδεια
- Δεν πληρώθηκα
- Το βαφτιστήρι πήρε το δώρο του, αλλά εγώ πήρα το τρίτο το μακρύτερο
- The fuckin spirit is dead

Παρένθεση:
Είχα πει στα γενέθλια μου, οι καλοί μου φίλοι να μάζευαν ένα ποσό και να μου πάρουν μια Harley που τόσο πολύ γουστάρω. Αποτέλεσμα: ούτε μοντέλο harley δεν μου πήραν. Τώρα τους είπα να μάζευαν φράγκα για να μου πάρουν ένα λαπτοπάκι, αλλά και πάλι δεν θα γίνει τίποτε. Dammit. Πως να πιστεύω εγώ τώρα στην γιορτή της αγάπης και στο πνεύμα των ημερών αμα όλοι με γράφουν έτσι??
Τελικά στο μόνο πνεύμα που αξίζει να πιστεύεις είναι το οινό-πνευμα, και συγκεκριμένα αυτό του μπάρμα Ιάκωβου.

- Ο Santa με έχει γράψει στα κοκόβια του εδώ και 10 χρόνια και όλο με γεμίζει μιζέρια αντί δώρων
- Το εμπορικό τραλαλά μου την έχει καρφώσει, και ίσως σκοτώσω κανένα μαγαζάτορα αυτές τις "άγιες" μέρες
-Όσες φορές έχω δει τηλεόραση τελευταία, βλέπω μόνο σαβουροδιαφημίσεις για άθλια και αχρείαστα πράγματα
- Πάλι δουλεύω γιορτές (α, το ξανάπα?)
- Από παντού ακούγονται τα γνωστά άθλια τραγούδια που και αυτά μου την έχουν δώσει
- Γιατί κανείς δεν έχει απαγορεύσει δια νόμου το "Last Christmas", και να καταδικάσει σε θάνατο τη λούγκρα που το λέει
- Γιατί θα θέλω να πιω ένα καφέ και πρέπει να λάβω σοβαρά υπόψη την εμφάνιση μου, γιατί τώρα θα βγούν όλοι οι ψευτοτρεντογιάπιδες, και μια μόνο τους κριτική ματιά θα μου οπλίσει το χέρι (μα είναι δυνατό στην καλύτερη περίπτωση σε κοιτάν σα να είσαι από άλλο πλανήτη και στη χειρότερη σαν να είσαι από το Δενδροπόταμο, αν δεν φοράς ρούχα συμβατά με το μάτι τους, ουστ)

2 comments:

avessalom von richthofen said...

παλιοβρωμοσατανιστες μην βαζετε στο στομα σας αυτη την αγια μερα.
παντως κωστα σε ελαχιστα διαφωνουμε.τουλαχιστον οσων αφορα τις επιπτωσεις της γιορτης στους ανθρωπους εκεινες τις ημερες
ειδικα αυτο το last christmas.......ελεος ρεεεεεεεεεεεε

Xa said...

Κώστα δεν μπορώ να σου πάρω το laptop που ονειρεύεσαι αυτές τις Αγιες ημέρες, όμως έχω ένα παλιό της κόρης μου (της AS) που λειτουργεί άψογα ακόμη. Μπορώ να σου το δωρίσω, όμως έχει μερικά μικρά μειονεκτήματα. Είναι ροζ, δεν έχει σκληρο, vga, lcd, soundcard, κτλ. Πάντως δεν μπορείς να πείς αυτό που μετράει έιναι η κίνηση. Viva mexico.