Wednesday, September 19, 2007

Η Μόδα των ηλίθιων tattoo.

Όλο και πιο πολύ βλέπω τους τρεντουλιάριδες να κάνουν αβέρτα τατουάζ, για να "συμπληρώσουν" και καλά το εγώ τους και επι το πλειστον να κάνουν εντύπωση στη γκόμενα. Υπάρχουν αυτοί βέβαια που την έχουν δει σοβαρά και κάνουν ένα αξιόλογο σχέδιο (για τους οποίους και δε θα πω τίποτα). Υπάρχουν όμως οι duh (και ιδίως το καλοκαίρι που μας πέρασε) που κάνουν τατουάζ μια σειρά απο γιαπωνέζικα/κινέζικα γράμματα, που και αισθητηκά δεν στέκουν, αλλά και δεν ξέρουν και τι σημαίνουν. Τους λέει ο artist ότι σημαίνει μακροζωία, σεξουάλας και άλλα τέτοια και χαίρεται ο χαχαμίκος που το κάνει, ενώ στην πραγματικότητα σημαίνει ότι γαμιέται το σπίτι του, ότι είναι μικροτσούτσουνος και καληνυχτάκιας κλπ.


Πότε επιτέλους θα βάλετε μυαλό? Θα μου πείτε τώρα, όταν αγοράσουν ένα!! Πάντος σας παραθέτω ένα δείγμα γραμμάτων με τις αντίστοιχες μεταφράσεις, και αν έχετε ένα, αρχίστε το ψάξιμο.

Post Scriptum:
Επίσης μεγάλη μου απορία είναι αν τα αντίστοιχα παιδιά στην Ανατολή, χτυπάνε λατινικούς χαρακτηρες αντί για αυτά.

13 comments:

avessalom von richthofen said...

ξεχασες να γραψεις οτι η καθε μαλακω εχει κανει στην μεση η στην πλατη τατουαζ γιατι πολυ απλα δεν θελει να το βλεπει για να μην το βαρεθει.και επισης αυτα τα τατουαζ στους duh μπορει να σημαινουν και γκομενοβοσκος η γκομενοφυλακας η ισως και ταξιτζης.

rockordie said...

Εμένα μου αρέσουν οι Tatu.

Nick said...

Συμφωνώ μαζί σου. Το να χτυπήσεις ένα τατουάζ είναι δήλωση και εννοείται ότι το κάνεις μόνο αν θες να το έχεις για πάντα. Αν σκοπεύεις να το.. βαρεθείς μην μπεις καν στον κόπο.

Γιατί κάτι gayλίκια στυλ χένα ή πως τα λένε...

Εγώ ψάχνω ένα ωραίο σχέδιο να χτυπήσω στο χέρι (ε και να μαζέψω λεφτά! ΠΑΝΑΚΡΙΒΑ τα πούστικα!)

toolman said...

εσύ γιατί δε λες για το tribal που χεις κάνει στον κώλο σου; ντρέπεσαι ε;

Κώστας said...

"Επίσης μεγάλη μου απορία είναι αν τα αντίστοιχα παιδιά στην Ανατολή, χτυπάνε λατινικούς χαρακτηρες αντί για αυτά."

Δική μου απορία είναι αν τα δελφίνια χτυπάνε tatoo, γυναικείους κώλους

Nick said...

@Κώστας

Σωωωωστττόςς! Χαχαχαχαχα!

vpapanik said...

Το ιδεόγραμμα του asshole ποιο είναι ρε θείο ? Ελλειπές post.

uncle said...

@ ave: είσαι τώρα πικρόχολος και δεν με έχεις συνηθίσει έτσι. μάλλον στο υποσυνειδητο σου σκοτώνεις το μικρό σερβιτοράκο για 666 φορά!!

@ rod: me 2.

@ radikal: εχεις καιρό μπροστά σου και πίστεψε με το κόλλημα σου δεν είναι τα φράγκα, απλά δεν έχεις βρει σχέδιο ακόμα.

@ Κώστας: στόοοοοος ο συνονόματος.

@ papanik: το χοντρένεις το πράμα.. το ιδεόγραμμα του asshole είναι δυο κύκλοι ενωμένοι με μια κορδέλα..(χοχοχο)

@ toolman: αφού ρε μαζί το κάναμε εγώ έκανα το tribal στον δικό μου, και συ έγραψες στον δικό σου "Uncle was here!"

snikolas said...

Ναι ρε συ γεμίσαμε παπάρες που το παίζουν ο κουνγκ φου jedi master! και το χειρότερο είναι πως δεν παραδέχονται πως το έκαναν για να ψαρώσουν την τελειωμένη γκόμενα!

Anonymous said...

Και που νόμιζα ότι μόνο εγώ τα θεωρώ μαλακία της εποχής. Ένα σύμβολο εξαγνισμού της σάρκας έχει καταντήσει σαν αποδεικτικό στοιχείο ανοργασμικότητας.


(marknefilim.wordpress.com)

Dannossiel said...

χαχαχα
σαν σχόλιο σου παραθέτω απλά συγγενές ποστ δικό μας με τίτλο
"5 συμβουλές για άμεση απόρριψη ατόμων".ιδιαίτερη προσοχή στο γ...

Άκυρο tattoo που φαίνεται εντελώς αδιάκριτα μ ό,τι κι αν φοράει ο άλλος.Τα tattoo της συμφοράς είναι τα εξής:
α)tribaliariko tattoo γύρω από το μπράτσο και τον αστράγαλο ή στη βάση της μέσης
β)tattoo θεολογικού περιεχομένου στα γνωστά προπαγανδιστικά μοτίβα τύπου Jesus saves.
γ)tattoo με κινέζικα ιδεογράμματα εκτός κι αν η μετάφραση τους είναι η εξής:ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΤΡΕΝΤΟΜΑΛΑΚΑΣ ΑΠΛΑ Μ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΣΧΗΜΑ.ΓΑΜΙΕΣΤΕ ΟΛΟΙ.

Anonymous said...

+fonw mazi sou file.....

Anonymous said...

ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΙΚΑ ΤΟΥ ΣΤΟΛΙΔΙΑ ΒΑΖΕΙ ΞΕΝΑ. [ΠΟΛΙΤΕΙΑ-ΠΛΑΤΩΝ]
ΠΑΙΔΙΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΜΟΥΤΖΟΥΡΕΣ ΣΤΟ ΣΩΜΑ ΣΑΣ