Wednesday, June 04, 2008

Talk Trash or Die

Κουφάλες τα ψέματα τελείωσαν!! Σε λιγότερο από 72 ώρες η αναμέτρηση μου με τους wannabe's ταβλαδόρους της κοινωνίας είναι γεγονός στο "Best of the Best of the Best" Τουρνουά Τάβλι. (οδηγίες για το πως θα βρεθείτε εκεί υπάρχουν ακριβώς εδώ).

Στην φωτογραφία δίπλα βλέπετε και το έπαθλο μου, στο οποίο θα προστεθούν και τα λέκια που θα μου καταθέσουν οι παρόντες γελωτοποιοί, ήτοι: RoD, Ave, Psarog, OtP, Pantelos, Tzortzis, Socrates, Tyxod κοκ.

Be there!!! Μετά τον θρίαμβο μου και τις τιμές και δοξασίες στο πρόσωπό μου, έχει και μπύρες και λουκάνικα μαζί με ποδόσφαιρο, ευγενική ημί-χορηγία από το μαγαζί.

See ya there bollocks!!

8 comments:

rockordie said...

Μην ξεχάσεις να πάρεις και condom μαζί σου γιατί μετά θα τρέχεις για το "χάπι της επόμενης μέρας" όπως τις προηγούμενες φορές, βρωμοθήλυκο!!!

uncle said...

το comdom ακουγόταν κάπως καλύτερα όμως!

vpapanik said...

Νομίζω ότι στα πόστ σου έχεις πάρει και τα 3 τουρνουά έτσι ; Στο ξαναείπα, αυτογκαντεμιάζεσαι μιας και μιλάμε για παιχνίδι τύχης.

uncle said...

έλα να παίξεις Βασίλη, και αν με κερδίσεις, ξαναπές το αυτό.

vpapanik said...

Σαν να κλέβεις την εκκλησία δηλαδή ε ; You can do better, Sabaton κοντή γιορτή.

uncle said...

ξέρεις δεν ξέρεις, τα λεφτά σου θέλουμε βασικά!!

originaltaxoparei said...

papanik ela, 8a tsontarw egw thn symmetoxh sou kai 8a se valoume na pai3is me ton 8eio, pou 3ereis mporei na kataferei na kerdisei kai kapoion

vpapanik said...

@otp : money no object, time is. Θα το παλέψω. Παρακάλώ τον άβε να κάνει μια προσευχή να κοιμηθεί ο θεός του, ίσως κάτι γίνει...