Saturday, June 21, 2008

Euro 2008: Σύνοψη Α' Φάσης

Τελικά αλλιώς περίμενα το Euro και αλλιώς μου βγήκε. Έχω την εντύπωση πως έχει χαθεί λίγο το πάθος μου για το ποδόσφαιρο τελευταία, αν και έχω δει όλα τα παιχνίδια ως τώρα. Τέσπα. Λίγο πολύ αναμενόμενα όλα τα παιχνίδια, με ένα δύο εξαιρέσεις. Αυτό που μου έμεινε από την φάση των ομίλων είναι πως η ομάδα μου γαμεί και προχωρά προς την κορυφή.

Για τους εγχώριους πολεμιστές / καραγκιοζοπαίκτες έχω να πω μόνο ένα. Σαν μΠαοκτσίδες τόσα χρόνια είχαμε να λέμε πως είχαμε τον μακράν χειρότερο τερματοφύλακα όλων των εποχών (βλ. Μιχόπουλος) αλλά να που βρέθηκε κάποιος να μας πάρει και αυτή την πρωτιά. Ο κυρ Αντώνης είναι μακράν ο πιο #$@#% και καλά θα είναι να αυτοκτονίσει!!! Κατά τα άλλα ακόμα και στημένο γκολ και με αντίπαλο τα δεύτερα της Ισπανίας η Εθνική δεν κατάφερε να κάνει νίκη και τερμάτισε από διεκδικήτρια τίτλου ως πουτάνα του τουρνουά. Κεφάλαιο Γαλλιά: Περίμενα παραπάνω. Αδιάφοροι έως νεκροί. Λυπήθηκα τον Gallas, που δεν μπορούσε να παίζει μόνος του σε 5 θέσεις ταυτόχρονα, και περίμενα αυτός να είναι ο πρώτος που θα δήλωνε παραίτηση, αλλά των πρόλαβαν άλλοι.

Για τους άχρηστους Ιταλούς δεν θέλω να χάσω παραπάνω λόγια. Σε γενικές γραμμές άθλιοι όπως πάντα μετά το 1990. Και ευτυχός για αυτούς που ο Mutu σκεφτόταν την θέση εργασίας του στην Fiorentina πριν χτυπήσει το penalty (βλ. penalty Κορέας στο Mundial και τις συνέπειες). Πάντως χαίρομαι γιατί δεν έχει σβήσει ο πόθος μου να τους βρούμε στον τελικό.

Ωραία η Πορτογαλία, αλλά ως συνήθως κομπλεξική ομάδα, , και η Τουρκία που είναι πάντα μαχητική και τέλος οι Oranje. Πρώτη φορά μετά το 70 βλέπω ομάδα της Ολλανδίας να παίζει τόσο απλό ποδόσφαιρο με δύναμη και πάθος, και κυρίως με συνοχή! Θα πάνε καλά και αυτοί (και οι 3αρα στους πορνοστάρ ήταν βάλσαμο στη ψυχή του κάθε ποδοσφαιρόφιλου).

....to be continued

1 comment:

Stormrider said...

sorry θείε, αλλά το φετινό euro είναι με διαφορά η καλύτερη διοργάνωση που έχω δει. καλύτερο απο οποιοδήποτε mundial, confederation, UEFA μη σου πω και CL.

εγώ το αντίθετο περίμενα: στις εθνικές ομάδες πλέον όλοι οι παίκτες λόγω φόρτου όλης της χρονιάς, παίζουν εντελώς σταρχιδιστικά και ψόφια. το πάθος που βλέπω φέτο δεν το χω δει σε άλλη διοργάνωση.