Wednesday, June 06, 2007

e-ποστήριξη (Asshole Greek Enduser)

Και μετά τον πρωινό γολγοθά/μικρή περιπέτεια, έφτασα στο γραφείο. Ήδη τα τηλέφωνα βαρούσαν σαν δαιμονισμένα, σαν όλοι οι πελάτες μας να περίμεναν εμένα και κανέναν άλλων να τους λύσει τα προβλήματα τους.

Θεωρία:
Σε μια ηλεκτρονική επιχείρηση/διαδικτυακή (και όχι μόνο, αλλά εκεί στέκει πιο πολύ) το μοτίβο είναι "ότι θέλει ο πελάτης" και το "υψηλή ποιότητα παροχής υπηρεσιών".

Πρωταρχική ανάγκη λοιπόν είναι να καλυφθεί ο πελάτης με τον ποιό σωστό τρόπο και καλή ποιότητα υπηρεσιών (και αν αυτό γίνει σε μικρό χρόνο απόκρισης ακόμα καλύτερα).

Αποτέλεσμα αυτού θα είναι ο ικανοποιημένος πελάτης/ η καλή φήμη τύπου "word of mouth" το οποίο βοηθά την εταιρία στην επιτάχυνση του ρυθμού ανάπτυξης της, ιδιαίτερα όταν το αντικείμενο της σχετίζεται με συγκεκριμένη αγορά πελατών, όπως και η δική μας, και όχι με τα αχανή μυστήρια του διαδικτύου.

Πρακτική:
Στην πρακτική εφαρμογή η θεωρία αποτυγχάνει από την αρχή (ή μάλλον γράφτηκε/διατυπώθηκε για ποιό έξυπνα όντα από τον έλληνα βλάκα enduser). Με άλλα λόγια ο έλληνας enduser, πουλά και τη μάνα του για να κάνει τη δουλειά του όπως και όποτε θέλει. Δεν έχω καταλάβει ακόμα στα τόσα χρόνια που κάνω αυτή τη δουλειά, τι pattern κρύβεται πίσω από αυτή τη μίζερη συμπεριφορά απέναντι μου. Δεν καταλαβαίνω γιατί αντιμετωπίζω κάθε μέρα κρετίνους ανεπίδεκτους μαθήσεως απλών κινήσεων χειρισμού 5 λειτουργιών πιθήκους με τόσο υπομονή?! Υπάρχουν και άλλα προγράμματα και εταιρίες που ζητούν πελάτες σαν και σας!!!! Ok υποτίθεται ότι για αυτό πληρώνομαι. Αλλά έχω και τα όρια μου, όχι της υπομονής, αλλά της ψυχικής μου υγείας.

Έχω φτάσει σήμερα στα όρια της αγανάκτησης με την επανάληψη της ίδιας ερώτησης από τον ίδιο χρήστη για 5 συναπτές κλήσεις. Ο τύπος ήταν τόσο γκάο που δεν καταλάβαινε ότι μιλούσε με μένα και τις 5 φορές. Και με άλλα κουλά του τύπου "γιατί ο εκτυπωτής μου τυπώνει b/w και όχι έγχρωμα" ενώ ο εκτυπωτής ήταν b/w, "μου κλείσατε τον κωδικό μου" ενώ χτυπούσε username & password σε άσχετο site και άλλα τέτοια άκυρα.

Και αφού έγραψα και ένα γαμάτο εγχειρίδιο χρήσης, για offline χρήση, και δεν το χρησιμοποιεί κανείς (αλλά ποιόν κοροϊδεύω με αυτό άραγε, αφού κανείς δεν διαβάζει τέτοια πράγματα στις μέρες μας αν δεν έχει εικόνες με βια, σεξ και αίμα μέσα), έχω μόνο ένα να σας πω, πριν τα χάσω τελείως. Read my lips....F.O.A.D.

6 comments:

vpapanik said...

Μα έδωσες ο ίδιος τη λύση ! Βάλε βία, σεξ και αίμα μέσα στο manual. Για help στο photoshop είμαι στη διάθεσή σου...

vpapanik said...

Χμ, έχω και εγώ μια ερώτηση : Γιατί ο εκτυπωτής μου τυπώνει έγχρωμα και όχι b/w ;

Stormrider said...

@vpapanik
ΧΑΑΧΧΑΑΧΑΧΧΑΧΑ

@θείος
καλά, που να δεις να γράφεις χιλιάδες γραμμές κώδικα εμπορικού προγράμματος και κάθε βδομάδα ο πελάτης να αλλάζει γνώμη για βασικά πράγματα, αλλάζοντας όλο το κώδικα.

αλλά γενικά πρέπει δυστυχώς να είσαι σκυλί για να επιβιώσεις, ειδικά στον τομέα της πληροφορικής θέλει ΠΟΛΥ γερά νεύρα

uncle said...

@vpapanik: να βάλω και τα στοιχεία αυτά της επιτυχίας θα το πουλήσω ως meta-goth νουβέλα και όχι σαν manual!!

@storm: indeed. always on the edge of madness.
Πάντος και αυτό με τις αλλαγές το έχω περάσει παλιά όταν δακτυλογραφούσα εργασίες και τέτοια. Και ήρθε ο τύπος την μέρα που παρέδινε την εργασία στις 8 το πρωί να βάλουμε άλλες 100 σελίδες μέσα ενώ παρέδιδε στις 10.30. Τελικά του παρέδωσα ότι ήταν γραμμένα (και λέω γραμμένα γιατί απείχαν κατα πολύ απο το συμφωνημένα) και τον έστειλα πακέτο.

rockordie said...

F.O.A.D.I.P.

"In Pain" για να τονιστεί ακόμα περισσότερο το μίσος.

Nicky-Athina Polymeri said...

Στο μάθημα του marketing μας είπε η καθηγήτρια το εξής κορυφαίο: Δεν θα δουλέψετε ως client service αλλα ως client SERVANT!