Friday, April 20, 2007

A New Era - Gadget #2

Αυτό το πολυεργαλίο (ναί!!! κάνει και καφέ και μασάζ) είναι το νέο μου απόκτημα.
Μετά απο αρκετά χρόνια πιστής αφοσίωσης στις κάρτες γραφικών της Ati, τώρα ως καλός προδότης άλλαξα στρατόπεδο (Nvidia), και για αρκετό καιρό θα μείνω.

Λίγα τεχνικά λόγια μόνο για να μην είναι απλά μια φωτογραφία.

Brand : Asus
Model : EN8800GTX/HTDP/768M
Graphic Chip: G80
Mem. Type : DDR3
Memory : 768Mb 384-bit
Core Clock : 575 Mhz
Mem. Clock : 1800 Mhz
Mem. Speed: 1.1 ns
RamDac Fre: Dual 400
Interface: 2 x DVI-I - DVI 29 pin , 1 x έξοδος S-video/composite ,1 x έξοδος TVHD , 2 x VGA - HD D-Sub (HD-15)

4 comments:

snikolas said...

Πόσο το πήρες το κτήνος;

Εγώ πάντως, πριν από 3 χρόνια είχα πάρει μια nvidia της τάξης των 500€. Τώρα, δεν θα αγόραζα ξανά τέτοια κάρτα. Θα πήγαινα να τα δώσω στην sony για το ps3!

Θα μου πεις, τα λεφτά που θα δώσω για παιχνίδια του ps3 θα τα γλίτωνα από τα πειρατικά που θα έτρεχα στο pc μου… σωστό…

uncle said...

την τσίμπισα 335 απο Ebay μαζί με τα ταχυδρομικά. στα ελληνικά (αλλά και ευρωπαικά) μαγαζιά έχει διπλάσια τιμή.

πράγματι το θέμα με τέτοιες κάρτες θέλει πολύ μελέτη και κυνήγι. για να πουμε και τα πράγματα ως έχουν, μου πήρε 1 μέρα να την βάλω στο κουτί γιατί δεν χωρούσε!! Αν λοιπόν δεν χωρούσε και έπρεπε να πάρω ξανά καινούριο κουτί, τότε το Play θα ήταν πιο φτηνό.

Stormrider said...

καλό command and conquer!!! (αααχ ζήλεψα)

vpapanik said...

Μεγειές μεγειές !!! Τι παίζεις τώρα ; να έρθω να έρθω ;