Sunday, April 22, 2007

"Βαπτίζετε η δούλη του Θεού.....Άγγελος"

Μετά την χτεσινοβραδινή κραιπάλη, μου ήταν αρκετά δύσκολο να σηκωθώ στην ώρα μου, και έτσι έχασα και το σημερινό επεισόδιο του Μπομπ Σφουγγαράκη, και παραλίγο να χάσω και την βάφτιση στην οποία ήμουν καλεσμένος. Ευτυχώς δηλαδή που ήταν 5 λεπτά από το σπίτι μου και πήγα στην ώρα μου. Με καλή διάθεση λοιπόν ξεκίνησα από το σπίτι να βρεθώ μάρτυρας σε αυτό το "Θείο" μυστήριο, έχοντας προδιάθεση για χιούμορ, καθώς το μωρό ήταν των φίλων μου Μάκη και Μένιας, και ήξερα ποιούς θα βρω εκεί. Σε γενικές γραμμές ένα rock - heavy μπουλούκι στα σκαλιά της εκκλησίας.

Καθώς είχα φτάσει στα μισά του δρόμου και τελείως τυχαία το επόμενο κομμάτι ήταν το "Baptized in Fire and Ice" των Bathory, άρχισα να κάνω αυθόρμητες σκέψεις για τα χαζά και τα τρελά που θα μπορούσαν να συμβούν. Δεν βλέπεις και κάθε μέρα τόσο μεγάλο συνωστισμό αρνητικής ενέργειας και άπιστων ( για να μη πω κάτι άλλο ) να έρχονται στην εκκλησία. Φτάνοντας, αντίκρισα όλοι την crazy παρέα να είναι λίγο ανήσυχη, και κακός αφελέστατα ρώτησα "γιατί?", έχοντας ξεχάσει μάλλον που είχα έρθει. Εν ολίγοις, σαν κάθε καλή rock - heavy συναυλία, κάτι πάει στραβά και αργούν να ξεκινήσουν. Έτσι και σήμερα.

Το παρασκήνιο: Τελευταία στιγμή ετοιμάστηκαν τα χαρτιά για το μυστήριο (όσο εγώ ήμουν καθοδόν).
Main Act: Για κάποιο λόγο, κάποιος (χωρίς να καρφώσω όνομα) είχε ξεχάσει την λαμπάδα στο σπίτι των γονιών. Στα πολύ σβέλτα προσφέρθηκε ο Θ. να πάει να την πάρει και σε χρόνο dt είχε γίνει καπνός. 8 λεπτά μετά χτυπάει το τηλέφωνο. Στη γραμμή ήταν ο Θ. και ρωτούσε από που να στρίψει για το σπίτι (best of the best of the best) γιατί δεν ήξερε που ήταν το σπίτι!! Εν το μεταξύ ο Παπάς, των οποίων μετα χαράς θα θυσίαζα στον τρισμέγιστο (λόγω προσωπικών διαφορών) άρχισε να φωνάζει για το αν θα γινόταν τελικά η βάφτιση ή όχι (μάλλον αν θα έπαιρνε τα φράγκα ή όχι). Όλα καλά λοιπόν η λαμπάδα ήταν στο δρόμο, όλοι έκαναν βιαστικά τα τσιγάρα τους, και το επόμενο σοκ ήταν προ των πυλών. Κάποιος "γλυκατζής" ήθελε να δοκιμάσει τα superwow κερασματάκια, και ανακάλυψε πως το αναγραφόμενο όνομα ήταν λάθος, "Άγγελος". Ανάστατοι όλοι πάλι, τηλέφωνο από δω από κει, και βρέθηκε ο ζαχαροπλάστης, ο οποίος μόλις το έμαθε κόντεψε να πάθει εγκεφαλικό.

Μετά από όλα αυτά το μυστήριο ξεκίνησε και τελείωσε χωρίς άλλα ευτράπελα. Και για μας τουλάχιστο δεν ήταν τόσο τραγικά τα πράγματα. Ως rockers και έχοντας θεϊκό χιούμορ, δεν ήταν να μασήσουμε από αυτά, και αν το παιδί θα πήγαινε μεθαύριο στο σχολείο και θα ρωτούσε η δασκάλα "πως σε λένε κοριτσάκι μου" και απαντούσε αυτό "Άγγελος", ήταν πολύ καλύτερα απο το κακόμοιρο αγοράκι που θα το φώναζαν Καλλιόπη.



2 comments:

vpapanik said...

Με τέτοιο ακροατήριο και αφού όπως λες το "μυστήριο" ολοκληρώθηκε με επιτυχία, το συμπέρασμα που βγαίνει είναι ότι είτε ο θεός κοιμήθηκε είτε ότι ίσως δεν υπάρχει. Ελπίζω να μη διαβάζει το συγκεκριμένο comment ο παπα(ρα)ς της ενορίας μου γιατί δεν πρόκειται να μου δώσει πιστοποιητικό αγαμίας να παντρευτώ κι εγώ σαν καλός χριστιανός που είμαι...

avessalom von richthofen said...

ΘΕΙΟ ΠΕΣ ΑΛΕΥΡΙ....Ο ΚΑΛΟΣ ΘΕΟΥΛΗΣ ΣΕ ΓΥΡΕΥΕΙ.ΠΑΣ ΠΑΣ ΟΛΟ ΚΟΝΤΑ ΤΟΥ ΕΙΣΑΙ ΠΑΛΙΟΛΙΝΑΤΣΑ.ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΠΑΙΖΕΙΣ ΚΑΙ ΑΘΕΟΣ,ΝΑ ΜΗΝ ΣΕ ΠΩ ΤΙ ΚΟΥΝΙΕΤΑΙ ΤΩΡΑ.ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΜΟΝΟ ΠΡΟΛΟΓΟΣ ΕΙΣΤΕ ΟΛΟΙ.ΝΑ ΣΕ ΔΩ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΝΤΡΕΥΤΕΙΣ ΠΑΛΙΟΛΑΜΟΓΙΟ.ΜΑΛΛΟΝ ΤΟΝ ΚΑΤΣΟΥΛΑ ΓΙΑ ΠΑΠΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΔΗΜΗΤΡΟΚΑΛΗ ΓΙΑ ΚΟΥΜΠΑΡΟ.ΟΥΣΤ....ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΠΑΝΤΩΣ ΠΩΣ ΚΑΙ ΠΩΣ ΝΑ ΣΕ ΣΚΙΣΩ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΠΑΝΑΓΑΘΟΥ.ΚΑΘΑΡΜΑ.ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΝΙΟΜΑΣΤΕ ΣΕ 26 ΜΕΡΕΣ ΒΓΑΙΝΕΙ ΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΣΙΝΤΙ ΤΩΝ ΘΕΩΝ.