Thursday, August 07, 2008

Vacation Intermezzo II (7-8-08)

Ως τώρα τίποτα δεν θα με πτοούσε ή θα μου άλλαζε την διάθεση στην άδεια μου, αλλά να που συνέβει και αυτό, και αν σου το προκαλεί αγαπητό πρόσωπο όπως η μάνα σου για παράδειγμα, δεν μπορείς να πεις και τίποτα.

Μικρός Πρόλογος.
Ποτέ μα ποτέ δεν έχω κρατήσει επαφή με κάποια πρώην μου, ούτε καν για ένα φιλικό πήδουλο. Είμαι της άποψης ότι είναι περασμένο είναι τελειωμένο και τέλος με αυτό.
Τέλος μικρού προλόγου.

Πήγα λοιπόν στη λαϊκή με την μάνα μου, και με γυρνούσε από δω και από κει (χωρίς ιδιαίτερο λόγο ή δόλο) και κατάφερε να με περάσει από το σπίτι της πρώην και δεν έφτανε αυτό, αλλά έπιασε και κουβεντούλα μαζί της, όταν αυτή βγήκε συμπτωματικά την ώρα που περνούσαμε, σαν να μη τρέχει τίποτα, σαν ο ξεριζωμός της καρδιάς του μονάκριβου κανακάρη της να μη συνέβει ποτέ.

Fuck You Biatch!!!
Αλλά το προσπερνάω. ΠΣΚΔ έχει ξέκολλα στη Χαλκιδική (...πάλι). \m/

No comments: