Monday, August 04, 2008

Vacation Intermezzo (4/8/08)

και επειδή δεν υπήρχε περίπτωση τελικά να πάνε όλα καλά, χτυπά το κινητό και μου λέει ο παπάρας "κατέβα στη δουλειά γιατί η άλλη δεν ήρθε". Για όνομα δηλαδή!!!!! Καποιανής η μανούλα ή ο Θεός της γαμιούνται κανονικά!! Η γκόμενα που αντικαθιστούσα ως τώρα προφανώς είχε ξύσει τόσο το μουνί της καθώς το έπαιζε και με σκεφτόταν, της τελευταίες 3 εβδομάδες, που έκανε πληγή και δεν ήρθε στη δουλειά. Βάσω δεν είσαι ούτε για τον πούτσο, γιατί δεν τον αξίζεις. Αλλά μάθε και αυτό: Όταν συναντηθούμε και μιλήσουμε εφ' όλης της ύλης, μετά θα χρειαστεί να είσαι άρρωστη για ένα μήνα, για να μη πω για πάντα, με τα ψυχολογικά κόμπλεξ και την μαλακία που κουβαλάς.

Και άντε τρέχα τώρα μαλάκα να κατέβεις στην κόλαση στις 12,30 και να βρεις και Parking σε αυτό που κατά τα άλλα λέγεται "άδεια" πόλη. Αρχίδια. Θα μου πείτε "γιατί πήγες?". Υπάρχουν δύο λόγοι βασικά. 1. Στο μέτωπό μου γράφει με μεγάλα γράμματα "Ήρωας Μαλάκας", και 2. γιατί το μεροκάμματο ήταν κάλο (!!!), πάλι καλά .

1 comment:

ARD said...

Ηθικό δίδαγμα: Στις διακοπές κλείνουμε το κινητό που ξέρουν στη δουλειά και βάζουμε μια καρτούλα με άσχετο νούμερο, ειδοποιώντας αυτούς που πρέπει να το ξέρουν και σίγουρα όχι εκείνους που έχουν σχέση με τον επαγγελματικό μας χώρο. Κι εγώ είμαι παθός και μαθός...