Monday, August 25, 2008

Φτου σκουλικομυρμηγκότρυπα!!

χαχαχα, catchy ο τίτλος ε?!! Αλλά μετά το ατόπημα μου του Σαββάτου δικαιούμαι λίγο να κάνω κάζο στους Αρειανούς ως Παοκτσής. Αλλά πέρα από την πλάκα, και όπως έχω πει και παλιότερα είμαι αντικειμενικός οπαδός (κρυφοσκώληξ για άλλους) πρέπει να πω ένα μπράβο στα παιδιά του Super 3 που οργάνωσαν μια φιέστα σαν και αυτή του Σαββάτου (και της Παρασκευής, που μου ήταν εντελώς αδιάφορη, αλλά δεν μπορώ να την κρύψω αφού ήταν διήμερο). Ωραία ατμόσφαιρα, ωραίες υπάρξεις (κατάλαβα επιτέλους το "Γίνε Άρης να γουστάρεις" σλόγκαν), ωραία μπύρα, ωραία μουσική. Ας γίνει το παράδειγμα και να ακολουθήσουν και οι υπόλοιποι.

Δε θέλω να φορτώσω πολύ το post, ούτε να σας κουράσω. Παρακάτω θα δείτε μερικές φωτό από το event του Σαββάτου, και τον νέο ύμνο του Άρη "Τρελογιατρός" σε εκτέλεση από τους Πράσσειν Άλογα με το κοινό. Μια από της καλύτερες γηπεδικές διασκευές που έχω ακούσει τελευταία. Hail \m/











Post Scriptum:

i) ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΣΤΙΣ ΟΜΑΔΕΣ - ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΟΥΣ ΟΠΑΔΟΥΣ
υποσημείωση: Παιδιά, αυτή η αντιπαλότητα εντός Βορρά πρέπει να σταματήσει. Το ποιος είναι αφεντικό στην πόλη και ποιος ο σκουπιδιάρης στα αρχίδια μας. Όλοι το ίδιο είμαστε και τα ίδια γούστα έχουμε. Ενωμένοι όλοι οι οπαδοί του Βορρά, ενάντια στο χρήμα του Νότου!!

ii) Μάκη.....το διαρκείας!!!!


1 comment:

ARD said...

Άσε τις ροζέ μαλακίες.
Τώρα αφεντικό στην πόλη σας θα είναι ο Τριανταφυλλόπουλος, οπότε ούτε Άρης, ούτε μΠΑΟΚ, μόνο ΗΡΑ!