Sunday, July 08, 2007

Retro Gaming

Με το προειδοποιητικό post του RoD, θυμήθηκα και γω τα παλιά καλά χρόνια. Και το είχε φέρει και πριν κάποιες μέρες η κουβέντα αυτό το παιχνίδι, αλλά δε θυμάμαι με ποιόν τα έλεγα, και απόρισα μάλιστα που υπάρχουν και άτομα σε αυτή τη χώρα που δεν έχουν παίξει αυτό το παιχνίδι μικροί. Μιλάω βέβαια για το Κάστρα και Πολιορκητές της ElGreco.











Απίστευτες μάχες Βίκιγκς εναντίων Βαρβάρων, το οποίο μάλλον είχε και μεγάλο αντίκτυπο στα μετέπειτα πιστεύω μου και την διαμόρφωση του χαρακτήρα μου (όταν δηλαδή ο ως τότε καλύτερος μου φίλος κατάφερε με έντεχνο τρόπο να μου σπάσει τον έναν καταπέλτη, του έσπασα τα μούτρα).

9 comments:

rockordie said...

Τι μου θύμισες τώρα, ατελείωτες ώρες πολέμου και καταστροφής με αντίπαλο τον taxoparei.
Και μετά ήρθαν τα PC....

vpapanik said...

Κλαψ, συγκινήθηκα κι εγώ... ετσι εξηγείται η στροφή μου στα RPG...

uncle said...

Δεν ήξερα ότι υπάρχει Τέννις Rpg!!!

toolman said...

καλά ρε μαλακισμένα αντί να παίζατε μπάλα στη γειτονιά σας παίζατε τέτοια παπαριλίκια!;
λούληδες!
έτσι και ανέβω πάνω θείε θα σου βάλω τον καταπέλτη στον κωλαράκο σου!

uncle said...

Πες μου ένα μόνο, θα έρθεις ξυρισμένη? Αυτό μόνο...Τέλος!

Nick said...

Τι θυμήθηκε ο τρελός!

Πλάκα πλάκα ήταν φοβερό παιχνίδι! Ειδικά όταν έκλεβες και έβαζες πίσω από τα τείχη βαριά αντικείμενα για να μην πέφτουν... εχεχε

Αυτό δεν ήταν που αν ήσουν ελεύθερος σκοπευτής με τη βαλλίστρα και πετύχαινες την πόρτα από το κάστρο εκσφενδονιζόταν ένας που καθόταν στις επάλξεις;

Ρε λες να το χω σε κανα πατάρι;...

Anonymous said...

πώωω αναμνήσεις.Μεγαλύτερα ξαδέρφια να σε μαθένουν τα μυστικά του παιχνιδιού και να λιώνετε ααααπειρεεεες ώρες.
radical αν το χεις βγάλε και μια τιμή ...
Βρίκες υποψήφιο αφοραστή

uncle said...

Πόσα δίνεις?

Lander said...

Αν το έχεις ακόμα το παιχνιδάκι, στείλε μου ένα mail στο Lander@freemail.gr για να το κουβεντιάσουμε...