Sunday, May 13, 2007

Gods greatest gift to mankind: Beer

Έχοντας μια σπαρίλα γενικότερα εχτές, αποφάσισα το βράδυ να κάτσω μέσα και να την πέσω στον καναπέ, στο κρεββάτι, στο πάτωμα....whatever. Αποφάσισα να δω επιτέλους μερικές ταινίες από αυτές που ο αδερφός RoD μου έχει δώσει εδώ και καιρό. Ανακάλυψα και τα μπυράκια μου στο ψυγείο..τέλεια.

Αρχικά είδα το "Blood Diamond". Δεν με συγκίνησε καν και πάνω απο το μισώ έφυγε με fast forward και το άλλο μισό καθώς έλεγχα email και τέτοια. Ακολούθησε το super φέσι "Garden State" σε fast forward x2, το οποίο είναι τόσο φέσι που ούτε θα αναφερθώ παραπάνω και ούτε θα βάλω κάποιο Link. Τσατισμένος φόρτωσα το πρόγραμμα τυχαίας αναζήτησης, και δεν θα μπορούσε να είναι και διαφορετικά, έπεσα αμέσως πάνω σε ένα διαμάντι, του οποίου την ύπαρξη αγνοούσα. Το όνομα αυτού "Beerfest". Μια κωμωδία με κεντρική θεματολογία την Θεά Μπύρα και την φιλία. Σας την συνιστώ ανεπιφύλακτα. Μπύρα, ξερατά, μπύρα, βυζιά, μπύρα, λουκάνικα και πάει λέγοντας. Περιττό να πω πως είμαι τελείως στεγνός σήμερα, έχω ξεμείνει εντελώς απο Ιερό Ζύθο.

Credits: 2 RoD (ή μάλλον στον bro, γιατί είμαι σίγουρος πως αυτός το ξέθαψε!!!)

3 comments:

snikolas said...

Θα την δω οπωσδήποτε!

rockordie said...

1ον: Δεν είπα ότι όλες οι ταινίες είναι καλές.

2ον: Credits σε μένα και όχι στον bro, ΕΓΩ την βρήκα.

YO!Reeka's said...

beerfest είπαμε.... σημειώνω...

ΥΓ σπίτι χωρίς μπύρα είναι τούρτα χωρίς σοκολάτα