Saturday, March 10, 2007

For Bitches and more

Πριν κάποια χρόνια γελούσαμε με τα άθλια τηλεοπτικά σποτ, που έδειχναν ένα τύπο εγκαταλελειμμένο και από το θεό (όχι μόνο από γυναίκα), που στην απελπισία του αγόρασε το άρωμα "σε 10 δευτερόλεπτα αποκτάς γκόμενα", και ως δια μαγείας είχε επιτυχία στις γυναίκες.
Σήμερα καθώς πήγα να αγοράσω τροφή για το σκύλο μου, είδα ότι υπάρχει και το αντίστοιχο για τα σκυλιά!!! Με ονόματα θανατερά όπως: "Gianni Mordace", "Calvin Cain","Giorgio Alani".
Οδηγίες: Κάνεις μπάνιο το σκύλο σου, ψεκάζεις δυο τρεις φορές, και όλα τα αιδοία κάνουν παρέλαση!!! Just like that.
Μιλάμε για εγγύηση.

4 comments:

rockordie said...

Το καλό μαγικό άρωμα για τους άντρες λεγόταν "Incognito No" και για τις γυναίκες "Γαβριέλλα".

Θυμάμαι και το soundtrack "Σαν τις παλιές φωτογραφίες, που είμαστε μαζί, κράτα καρδιά μου κράτα ψυχή μου, πάλι και απόψε θα ξημερωθώ-ωωω-ωωω"...είδες γνώσεις ο παλιός.

rockordie said...

"...είμαστε μαζί, και δεν μπορώ να ησυχάσω, κράτα..."

Το σημείο αυτό μου διέφυγε.

uncle said...

χαχαχα πρώτος!!!

ξέχασα να αναφέρω πως η τιμή είναι απόλυτα προσιτή, μόνο 7.80.

Elemental_Nausea said...

Kαλά εγώ γιατί δεν θυμάμαι τίποτα απο αυτά???!!!Πάντως δεν νομίζω πως τα σκυλιά πρέπει να αντιμετωπίζουν ιδιαίτερο πρόβλημα :P