Friday, December 08, 2006

Steelcapped Strength

σήμερα (εχτές δηλ.) μετά το σχόλασμα, και ακολουθώντας την γνωστή διαδρομή που κάνω τα τελευταία 3,5 χρόνια, δέχτηκα πέσιμο από δύο αναρχοάπλυτους κομμουνισταί rastaman. Περπατώντας λοιπόν το καθημερινό δρομολόγιο μέχρι το αυτοκίνητο μου, μου όρμησαν αυτοί οι δυο για να με μαγκώσουν μπροστά στα κτίρια της ΕΤ3, προφανώς με απώτερο σκοπό να μου πάρουν το brandnew κινητό και τα λιγοστά λεφτάκια μου. Να πω την αλήθεια δεν το περίμενα, μιας και απέναντι είναι μονίμως αραχτή η κλούβα των ΜΕΤ/ΜΑΤ. Παράδοξο δε, ήταν πως οι Ματατζίδες κοιτούσαν και εξύναν τα παπάρια τους, αντί να βάλουν ένα χεράκι, μπας και ξεμπερδέψω πιο γρήγορα. Παρα μόνο όταν με είδαν να έχω το πάνω χέρι, έτρεξαν τα μουνιά να γλιτώσουν τα άπλυτα σκουλικοειδή. Αποτέλεσμα: Ο outnumbered uncle βγήκε νικητής, με μόνο ελάττωμα να χρειαστώ και γω κουβάλημα για εξακρίβωση (μάλλον γιατί δεν θα σκούπιζε κανείς τα αίματα τους), αλλά όλα καλά. Αυτοί μέσα και εγώ εδώ. Βέβαια οι μπάτσοι μου είπαν και μπράβο, γιατί τους έψαχναν και για μικροκλοπές. Οι πεταμένοι είχαν κάνει όμως το λογαριασμό χωρίς τον ξενοδόχο Uncle, γιατί φορούσα τα υπέροχα και πάντα χρήσιμα παπά μου. Σας τα συνιστώ ανεπιφύλακτα (αναφέρομαι σε όλους εκτός από τον RoD, ο οποίος ήδη εξέφρασε γνώμη).

Doc. Martens Μοντέλο 1919Ζ Steelcapped


Post Scriptum:
Και αμα θέλετε να φάτε και δεύτερο γύρο είμαι μέσα. Ξέρετε το μέρος και την ώρα. Περιμένω!!!

6 comments:

ARD said...

Respect, uncle!

Anonymous said...

τα κλώτσησες τα παιδιά ρε; αλήτη...

Anonymous said...

μέτρησαν τα δόντια τους με τα σπασμένα τους δάχτυλα τουλάχιστον;

Anonymous said...

Σιγά ρε νίντζα, πρόσεχε μην σχίσεις το καλτσόν που φοράς κάτω από τις αρβύλες.
Στην ΕΤ3 δεν είπες εκεί δίπλα στον ΟΚΑΝΑ που μαζεύονται τα junkia?
Πέτυχες τίποτα κομμάτια και έκανες μόστρα?

uncle said...

RoD θα χρειαστώ σίγουρα την επιγονατιδα νάρθηκα σου!

dddd said...

Σε νιώθω Uncle...Μακάρι να τα φορούσα και γω όταν μου την πέσανε...καλά τους έκανες!!!