Saturday, December 23, 2006

'Αγιος Βασίλης έρχεται....απο το Αγγελοχώρι

Παρότι μισώ τα Χριστούγεννα, η μοίρα μου επιφύλαξε το γνωστό γύρισμα που είχε και ο Ebenizer Scrooge στην Χριστουγεννιάτικη Ιστορία του Charles Dickens. Μόλις γύρισα απο την παράδοση του "δώρου" (για τον γιο του κουμπάρου μου), που τελικά κατέληξε να είναι μεροκάματο για μένα. Εκίνησα για Χορτιάτη στις 10.30 και γύρισα μόλις πριν 10 λεπτά (20.20). Αλλά η αποζημίωση ήρθε απά το στόμα του μικρού που πήρε ένα brand new and fucking wow pc, το οποίο συναρμολογούσα όλοι την εβδομάδα.

"Μπαμπά, σε ευχαριστώ, πήρες ότι καλύτερο υπήρχε για μένα".

Δεν σας κρύβω ότι ήμουν στα πρόθυρα να βουρκώσω, αλλά στάθηκα στο ύψος μου.

Post Scriptum:

Ι. Επίσης χαίρομαι γιατί εισήγαγα το παιδί στον σωστό δρόμο της μεταλλικής μουσικής (και τα mp3 που του πήγα του έδωσαν μεγααααλη χαρά).
ΙΙ. Δυσαρεστήθηκα όμως και λίγο (μιλάμε για μικρή ήττα δηλ.), γιατί μόλις γυρίσαμε την πλάτη μας και πήγαμε για καφέ στο σαλόνι, το μικρό μαλακισμένο εγκατέστησε το Age of Mythology II, και έπαιζε σαν δαιμονισμένο!!

12 comments:

dddd said...
This comment has been removed by the author.
dddd said...

Να του πας και άλλα πολλά mp3...Η επιμετάλλωση επιβάλλεται και προηγείται της αποχαύνωσης από video game...μετά ας παίξει όσο θέλει!

guitarlikas said...

gaming και metal πάνε μαζί..Δεν ξέρω γιατί, αλλά πώς τυχαίνει σχεδόν όλους όσους ξέρω που παίζουν strategy games ή rpg, να ναι μέταλα??!!

Anonymous said...

Καλά έκανε και έπαιξε το μικρό. Τι ήθελες δηλαδή να αρχίσει να προγραμματίζει ή να σερφάρει σε site "XXX - Love and Lego".

Και εσύ βρε guitarlika μην μας πουλάς φέσια...Εσύ ειδικά που έχεις δει τους άπειρους trendy-δες να παίζουν RPG.

guitarlikas said...

χαχα..Εντάξει ο Lipis είναι trendy gamer!! Έχεις δίκαιο...

uncle said...

Αυτό που με προβλημάτισε ήταν ότι είχε το game γνήσιο και απλά περίμενε τον υπολογιστή. Δηλαδή καταλήγω στο συμπέρασμα τύπου: --"Μπαμπά μπαμπά πάρε μου ένα στερεοφωνικό!!!"
--"Γιατί παιδί μου??"
--"Πήρα το νέο Cd των Therion, αλλά δεν έχω που να το παίξω!!" Κάπως έτσι.

Βέβαια για την επιμετάλλωση Νίκο, πρέπει να το δουλέψω λίγο, γιατί έχει παρεκκλίνει ελαφρώς του σωστού (κλασσικού) μονοπατιού, δηλ. είδα ότι έχει και αρκετά Nu-No-Yo Metal.

Οσο για τα λεγόμενα του λικ αςς, θα διαφωνήσω δημιουργικά και θα πω Metal & PC's πανε μαζι (το gaming προκύπτει, εκτός απο την περίπτωση του Νίκου).

Elemental_Nausea said...

Να παίζεις Sims και να ακούς Mayhem είναι φυσιολογικό?Τι έχω γιατρέ μου?:P

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ :))

vpapanik said...

Χρόνια πολλά σε όλους και καλή μεταλλική-RPG χρονιά :)

Πόσο είναι ο πιτσιρικάς ; πάντως πρόσεξε πολύ τις nu-χαζο-metal επιρροές του.

uncle said...

Ανταποδίδω τις ευχές.

Νίκο μου, είναι στην ιδανική ηλικία για να μάθει το σωστό και το λάθος. Είναι 12 στα 13

Elemental_Nausea said...

Το παιδί πρέπει να αρχισει να ακούει απο τώρα Saturnus,My Dying Bride,Empyrium και δεν συμμαζεύεται :D Kαλησπέρα σας είπα?δεν σας είπα :)

uncle said...

Το παιδί θα ακούσει στα σίγουρα χριστοπαναγία, γιατί το έστειλε αδιάβαστο το pc, και πρέπει να πάω σήμερα να το φτιάξω!!! (Aaargh)

zisis said...

Εγώ που δεν παίζω παιχνίδια (πέρα από κανένα FIFA ή ISS ή Μάμε-NBA-Jam), τι πρέπει να κάνω;!;! :-D
Άντε... και χιόνια πολλά!