Tuesday, February 19, 2008

In Spammer's Hell

Δε ξέρω σε τι έχω φταίξει και ποιανού αμαρτίες πληρώνω, και ποιός τελικά δεν κάνει τη δουλειά του σωστά εδώ μέσα, αλλά αυτή είναι η τιμωρία μου. Το σημερινό μου 8ωρο+ είναι αφιερωμένο στο να σβήνω spam mails. Έυκολο θα πείτε. Οχι! Γιατί στον παρακάτω αριθμό mails υπάρχουν και μηνύματα τα οποία είναι πολύ σημαντικά και πρέπει να τα κρατήσω. Χάθηκε ρε αδερφέ να βάλεις ένα spamfilter?? και γιατί τόσο καιρό δεν έχει ελέγξει κανείς αυτό το account μου λές? και γιατί γαμώ το φελέκι μου πρέπει να το κάνω εγώ αυτό??




9 comments:

vpapanik said...

Γιατί ξέρει ότι ξέρεις να το κάνεις...

avessalom von richthofen said...

καλα λεει ο παπανικ.αν δεν ησουν αστερι σιγα μην δεν εβαζε φιλτρο.χαθηκε βρε αδερφε να εισαι μπαζο στους υπολογιστες σαν τον παπανικ η τον ροκορδιο.αντε περαστικα και υπομονη.ειμαστε οπαδοι σου και συμπασχουμε μαζι σου./m\

vpapanik said...

A ρε άβε, όλα καλά, αλλά λέμε χορνς απ, όχι /m\.

\m/

uncle said...

Η ώρα είναι 16.27 και μόλις τελείωσα.
Από τα 22200 mails κράτησα μόνο 40, ποσοστό δηλαδή 0,0018%

PS
Ναι ρε Ave, horns!!! \m/, αυτό που έβαλες τι είναι, λαγός με πεφτάτα αυτιά??

Unknown said...

Θα μπορούσες να το κάνεις και χωρίς κόπο... μέσα σε 3 λεπτά... (+τον χρόνο που θα χρειαζόταν να κατεβάσει όλα τα mail).. αλλά δεν ήξερες... δεν ρώταγες... :)

Unknown said...

αν δεν τα έχεις σβήσει από το server και απλά θες να δεις αν όντως θα γινόταν.. let me know :)

uncle said...

σωστά παναγιώτη, αλλά μόνο και εφόσον είχαμε ένα mail server της προκοπής και όχι αυτή την freeware μπαχατέλα.
thanx πάντος.

Love and Poison said...

Αν υπάρχει κόλαση πάντως, πρέπει να είναι κάπως έτσι...

Outlook Express, σύνδεση με το incoming mail server, παραλαβή 1 από τα 22524 μηνύματα, σε σύνδεση dial-up...

Απαπαπαπαπα...

Wise_One said...

Καλά φίλε την πάτησες. Τόσα mail δεν έχω εγώ συνολικά στο gmail εδώ και 3-4 χρόνια που έχω το account και δίνω το mail παντού. Spamfilter γιατί σε βλέπω σε καμιά βδομάδα να σβήνεις ακόμα άχρηστα μηνύματα...