Sunday, February 10, 2008

Downfall

Και ναι κυρίες και κύριοι, έφτασε η στιγμή του καθόδου, του ξεπεσμού, της αποκαθήλωσης μου . Συνελήφει εχτές το βράδυ σε μυστήριο club της Θέρμης, στο οποίο λικνίζονταν σατανισμένες υπάρξεις (από τον νόμο είμαστε εντάξει πάντως) υπο τους ήχους αυλών ανατολικού τύπου. Μιλάμε για μεγάλο ποσοστό ξέμπαρκου γυναικείου πληθυσμού, και παραδόξως όμορφου πληθυσμού. Η αρχική μου σκέψη ήταν να στείλω μήνυμα σε ένα φίλο να σπεύσει να με σώσει από κει μέσα, αλλά τελείωσε η μπαταρία μόλις πατούσα αποστολή, και το μήνυμα δεν έφυγε ποτέ.

Ο ξεπεσμός δεν είναι όμως ότι πήγα σε τέτοιο μαγαζί, αλλά ότι παραδόξως έκατσα ως τις 5 το πρωί, δείχνοντας εμφανώς να απολαμβάνω την διασκέδαση/θέαμα και ιδίως το άσμα "Με αγαπάς ή τσάμπα πίνω" να αντηχεί στα αυτιά μου. Ο ξεπεσμός ολοκληρώθηκε όταν συνειδητοποίησα πως υπήρχε και γνωστός κόσμος στο μαγαζί, που προφανώς ή εξεπλάγησαν ή ενοχλήθηκαν με την παρουσία μου εκεί.

Το ηθικό συμπέρασμα βέβαια είναι πως είμαι ακόμα πιο περήφανος τώρα που είμαι metal, και δεν ανήκω σε αυτό το species που μαζεύονται σε τέτοια μαγαζιά, αλλά από την άλλη δεν ήταν και τόσο άσχημα και λέω να ξαναπάω (χοχοχοοχο)

9 comments:

vpapanik said...

♫ Νιώθω ενοχέέέέέέές.... ♫

Anonymous said...

poulimene

Anonymous said...

τελικα ολοι το κανουμε αυτο.

Anonymous said...

σε αφιερωνω το betrayer των (θεων)kreator με πολυ αγαπη

toolman said...

σημερινός μεταλλάς...αυριανός σκυλάς

Wise_One said...

Πες τα ρε θείε. Δεν είσαι λιγότερο metal αν κάποια φορά κάνεις και τέτοια "ολισθήματα" :Ρ

@ave: Βέρος θεσσαλονικιός ε;

uncle said...

@papanik: not @ all, απλά με πείραξαν οι ματίες των "γνωστών"

@toolman: Μια φορά metal Πάντα metal

@ave: θα σου λεγα τώρα, τελευταία στιγμή δεν ήρθες και συ. Σίγουρα δε είσαι άτοπος, γιατί my word worths more than puke in the dust.
και αφού άρχισες αφιερώσεις, ανταφιερώνω πάλι με Kreator "Love Us Or Hate Us"

@wise: φίλε δεν το θεωρώ ολίσθημα, απλά καλό είναι να αλλάζεις, έστω και με αυτό τον τρόπο, παραστάσεις. βαρέθηκα ρε αδερφέ τα ΚΨΜ.

και τέλος

@ ανώνυμος: φίλε μου, τουλάχιστο έχω τα @@ να εξιστορίσω μετά απο 15 χρόνια metal αυτή την ιστοριούλα, ενώ εσύ δεν τα έχεις και γράφεις χωρίς υπογραφή, αλλά τα έχουμε πει αρκετές φορές παλιότερα οπότε δεν εμβαθύνω.

\m/

originaltaxoparei said...

opote sthn sthlh uncle recomments 8a proste8ei kai to teleytaio singlaki ths katerinas stanish????

Stormrider said...

φυσικά τα γράφεις αυτά με χιουμοριστική διάθεση, αλλά μιλώντας γενικά δεν καταλαβαίνω το όλο κόμπλεξ των μεταλλάδων να απολογούνται όταν πηγαίνουν σε ένα σκυλάδικο..
όλα το χαβαλέ τους έχουνε, πχ για μένα να πάω μια φορά τόσο καλά είναι...