Tuesday, March 03, 2009

....άντε και καλό μήνα

....με κλήση για παρκάρισμα. Faggots!!!

3 comments:

Stormrider said...

χαχαχα δεν θα ξεχάσω μια φορά που πήγα να πάρω μια επιστροφή χρημάτων 40 ευρώ κι όταν γύρισα είχα κλήση 45 ευρώ για παρκάρισμα...

uncle said...

και είναι η δεύτερη που παίρνω στα τόσα χρόνια, που δεν φταίω κιόλας!!

ARD said...

Γάμησέ τα φιλαράκο, κι εγώ είμαι εδώ και 15 μέρες χωρίς αυτοκίνητο, γιατί μου πήραν τις πινακίδες. Αλήτες, ρε γαμώτο, και να φανταστείς ότι είχα πάει σε νοσοκομείο και είχα παρκάρει απ΄ έξω σε κίτρινη διαγράμμιση. Παπαριές...

Το καλύτερο, όμως, είχε γίνει πριν από κάμποσα χρόνια, όταν μου είχε πάρει γερανός το αυτοκίνητο, εγώ δεν το είχα καταλάβει ότι ήμουν παράνομος και πήγα κανονικά και κατήγγειλα στην αστυνομία την... κλοπή του αυτοκινήτου!!!!!!