Thursday, August 16, 2007

Work 'til Death

Ακόμα δεν έχω συμπληρώσει καλά καλα το πρώτο μου 8ωρο στο γραφείο, μετά την καλοκαιρινή διακοπή, και είμαι έτοιμος για άλλη τόση άδεια ή ως εναλλακτική υπάρχει και το σχοινί στο ντουλάπι ή να πεθάνω σιωπηλά στο γραφείο μου και να μη το καταλάβει κανείς (βλ. φωτό). Απορώ αν βιώνουν και άλλοι τόσο τραγικά όσο εγώ τις πρώτες μέρες της επανένταξης στον εργασιακό χώρο. Απορώ αν και άλλοι έχουν τόσο καλούς συντεργάτες, που βασίζεσαι επάνω τους και σε γαμάνε κανονικά. Δυο σκέψεις μόνο μου περνούν από το μυαλό: "μα καλά, όλοι εμένα περίμεναν να γυρίσω στη δουλειά για να με σοδομίσουν" είναι η μια, και η άλλη "ναι, εμένα περίμεναν μαλ......".

7 comments:

Wise_One said...

Αυτό είναι που λέμε "θα σε φάει η δουλειά".

rockordie said...

Γιατί παραπονιέσαι αφού το ξέρεις ότι "Arbeit macht frei".

snikolas said...

Ευτυχώς έχω μερικές μέρες ακόμη και αύριο την κάνω πάλι. Αλλά αυτό το συναίσθημα που περιγράφεις θα το νοιώσω πολύ καλά από Δευτέρα. Πάω να αγοράσω σκοινί!

Erisadesu said...

Εντάξει ... πραγματικά η συνάδελφος μου στην Αθήνα παίθανε μέσα στο γραφείο απο την ίδια αιτία.
και δεν είναι ψέμα.

Τον πρώτο καιρό σ'αυτή τη δουλειά νόμιζα ότι θα πεθάνω απο το ίδιο πράγμα. Τώρα είμαι σίγουρη.

Dannossiel said...

πάντα η επανένταξη πονάει...
όσο για το άρθρο απλά τραγικό.και το μάυρο χιούμορ στο τέλος απίστευτο..."μη δουλεύετε σκληρά...κανείς δεν δίνει σημασία έτσι κι αλλιώς..."

uncle said...

@ all: "I m Dead"

Nick said...

Πφφφ! Τι μυρίζει έτσι ρε παιδιά;
:@