Tuesday, January 30, 2007

Insanity & Genious

Και ναι, έπρεπε να γίνει και αυτό! Καθώς κατέβηκα απο το λεωφορείο και πήγαινα στο αυτοκίνητο μου, αρκετά βιαστικός γιατί είχα να προλάβω οπωσδήποτε να είμαι σε ένα ραντεβού στις 18:00, βλέπω αυτό.

Ο λακαμάς κατάφερε να κλείσει εμένα (Polo) και τον φίλο με το Ibiza με αυτόν τον θεϊκό τρόπο. Δε θα έλεγα τίποτα αν μπορούσα να κάνω έστω και λίγο πίσω, αλλά και πίσω είχε κολλήσει ένας πιστός του θεού Αυνάν, και ο μόνος τρόπος να φύγω θα ήταν αν ήμουν πόντιος οδηγός ή η γυναίκα στο γνωστό spot των Α.Μ.Α.Ν. Αφού περίμενα υπομονετικά 8 λεπτά και δεν ερχόταν κανείς, αρχισα να κουνάω σαν τρελός το όχημα ως που πήρε μπροστά ο συναγερμός (παρεπιπτόντως φιλαράκι πρέπει να πας να το ρυθμίσεις γιατί για να πάρει μπρος θέλει ένα μικρό σεισμό!!!). Και να που στάθηκα τυχερός, και ο τύπος βγήκε απο το μπαλκόνι για να με επιπλήξει για το κακούργημα που διέπραττα στο αυτοκίνητο του, και το οτι θα κατέβαινε κάτω αν δεν σταματούσα.

Και όχι τίποτα, αλλά κατέβηκε και "φορτό" ο αυνάν και μου άναψε τα λαμπάκια τελικές. Γυρνάει ο οργανοπαίκτης και μου λέει "και η γιαγιά μου μπορεί να το βγάλει"!!! Και τότε άρχισε το show με τα καντήλια και τις χριστοπαναγίες!! και λίγο έλειψε να βρεθούμε στα χέρια.

Τέσσερα λεπτά μετά, αφού τον είχα πείσει με την διακριτική μου πειθώ, όδευα προς το ραντεβού μου, καθυστερημένος για άλλη μια φορά.

7 comments:

vpapanik said...

Εγώ θα έκανα ένα μέτρο μπροστά το πόλο σου. Σιγά σιγά βέβαια για να μη ακουστεί και πολύ...

rockordie said...

Έλα μωρέ σαν γκόμενα κάνεις που δεν μπορεί να παρκάρει σε χώρο που μπαίνει και πλοίο.

dddd said...

Πίσω δεν μας έδειξες πόσο χώρο είχες!
Νομίζω πως εγώ με λίγες μανούβρες παραπάνω θα 'βγαινα.
Τώρα το ότι ο τύπος το Peugeot το πέρασε για Smart,αυτό είναι άλλο θέμα.

uncle said...

ο απο πισω με είχε κλείσει σαν ο άλλος το Ibiza, δε βγήκε όμως στη φωτό, γιατί την τράβηξα απο το κινητό και όχι απο την μηχανή.

ARD said...

Γιατί δεν του έδειχνες αυτό να κλάσει μαλλί ο τρόμπας;

uncle said...
This comment has been removed by the author.
uncle said...

λολ alroud, φορούσα αθλητικά (΅$%%$^#)